Valombudsman MUF sökes

Nu söker vi valombudsman till MUF Halland. En person som kommer att lägga sin själ i att göra MUF Hallands valkampanj till den mest framgångsrika i valet 2022.

Arbetsuppgifterna varierar stort inför och under valrörelsen och det ställer stora krav på flexibilitet hos dig som söker. Vi ser att du är lyhörd, tar egna initiativ och är positivt inställt till snabba förändringar. Du som söker måste klara av en arbetssituation som tidvis är intensiv och krävande och där lagspel och samarbetsförmåga är nödvändig. Självklart kan du uttrycka dig väl i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av Moderaterna som organisation och politiskt arbete är meriterande likväl som om du har erfarenhet från någon annan form av föreningsliv.

I rollen som valombudsman förväntas du planera och genomföra valrörelsen tillsammans med MUF Halland där kampanjverksamhet är en stor del. Du kommer även att jobba administrativt samt ha kontakt med olika aktörer utanför partiet såsom skolor runtom i länet. I arbetet ingår även att vara en del av förbundskansliet och jobba med Moderaternas valrörelse.

Du blir anställd av Moderaterna i Halland och har din arbetsplats på förbundskansliet i Falkenberg.
En förutsättning för att arbeta tillsammans med oss är att du kan uppträda som en förebild och med gott omdöme inför våra medlemmar och allmänheten.

Vi förutsätter att du sympatiserar med MUF och Moderaterna. Tjänsten innebär regelbundet resor vilket gör att B-körkort är en förutsättning. Lönen är individuell och inkluderar övertidsersättning och ersättning för arbete på oregelbunden tid. Tjänsten är en visstidsanställning och kommer tillsättas enligt överenskommelse och löper fram till och med 15 september 2022.

Tjänsten kan tillsättas omgående så skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är den 15 maj. Ansökan med CV och personligt brev skickas till peter.hemgard@moderaterna.se

Har du frågor om tjänsten kan du höra av dig till:
Peter Hemgard, partiombudsman, Moderaterna i Halland, 0346-800 40.

Ny styrelse i Falkenberg
Ny styrelse i MUF Kungsbacka